کنترل ۱۶ ورودی شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ۱۶ ورودی شهر کنترل و از ورود خودروهای غیر پلاک اصفهان به این کلانشهر جلوگیری می‌شود.

مسعود بنده‌خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و هشدارهای مسئولان مبنی بر ماندن شهروندان در منزل و خروج تنها در شرایط اضطرار و همکاری بسیار خوب مردم برای رعایت این توصیه، ترافیک سطح شهر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا به منظور کنترل ورود و خروج شهر، در ۱۶ نقطه مبادی ورودی شهر اصفهان، لزوم استقرار کانکس و عوامل پلیس راهور و شهرداری را به این ستاد پیشنهاد کردیم.

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان ادامه داد: از جمله این نقاط سه راه ملک‌شهر در خیابان کاوه، ورودی میدان استقلال در خیابان امام خمینی (ره)، ورودی مسیر از سمت خمینی شهر در خیابان کهندژ، تقاطع نبوی‌منش در خیابان آتشگاه، ورودی شهر از سمت اتوبان ذوب‌آهن، ورودی اتوبان اقارب‌پرست و پل‌های دفاع مقدس، پل راهداران در بزرگراه وحید دستجردی، پل اشکاوند ورودی به بزرگراه روح‌الامین، میدان امید از سمت حبیب‌آباد و اردستان و میدان فرزانگان از سمت دولت‌آباد است که در بعضی از این نقاط نیروهای انتظامی و سپاه مستقر شده یا در حال استقرار هستند.

وی تصریح کرد: ورودی از سمت آرامستان باغ رضوان در بزرگراه امام رضا (ع) برای استقرار کانکس کنترل ورود و خروج خودروها مورد نظر نیست زیرا ورودی سه راهی فرودگاه تحت کنترل نیروهای پلیس است.

بنده‌خدا گفت: نیروهای ترافیک و خدمات شهری تمام مناطق ۱۵ گانه در حال همکاری برای استقرار کانکس و ایجاد محدودیت ترافیکی برای استقرار نیروهای نظامی و انتظامی جهت اجرای طرح کنترل ورود و خروج خودروها هستند.

کد خبر 416645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.