گوشی هوشمند Honor 30s چه ویژگی هایی دارد؟

آنر زیرمجموعه برند هواوی به زودی گوشی هوشمند خود را با نام 30S معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Honor 30S، اولین گوشی هوشمند میان رده هوآوی است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به چیپست جدید و مدرن Kirin 820 مجهز است. به نظر می‌رسد گوشی جدید دارای حافظه رم هشت گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی باشد.

یک ماژول چهارگانه دوربین مستطیلی شکل در سمت چپ و بالای پنل پشتی Honor 30s به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این گوشی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین در این مدل گوشی شاهد یک ماژول تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری خواهیم بود. یک فلش دوگانه نیز این چهار دوربین را همراهی می‌کند.

دوربین سلفی گوشی جدید در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر قرار گرفته و به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت نیز در سمت راست گوشی و روی کلید پاور تعبیه شده است. دکمه‌های تنظیم صدا نیز در همان قسمت در بالای حسگر اثر انگشت تعبیه شده و درگاه سیم کارت در سمت چپ قرار گرفته است.

گوشی هوشمند Honor 30S به فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز است، اما آنر تاکنون به وجود قابلیت شارژ بی‌سیم در این گوشی اشاره نکرده است. قیمت این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده، اما با توجه به عکس‌های منتشر شده، این مدل گوشی در رنگ‌های بنفش، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 416639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.