آجیل فروشی‌های اصفهان تا ۱۵ فروردین تعطیل است

سخنگوی اتحادیه صنف آجیل فروشان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغیه اتاق اصناف اصفهان، همه واحدهای صنفی فروشنده آجیل و خشکبار از هشتم ماه جاری تا پایان روز پانزدهم فروردین‌ماه موظف به تعطیل کردن مغازه‌های خود هستند.

علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محدودیت فعالیت اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و اتاق اصناف اصفهان مصوب کرده‌اند که فعالیت آجیل فروشی‌های اصفهان فعلاً تا ۱۵ فروردین‌ماه متوقف شود.

وی افزود: خریداران و فروشندگان آجیل در پی شیوع ویروس کرونا با اهتمام جدی در رعایت مسائل بهداشتی و سلامتی، موارد ایمنی را رعایت می‌کردند و در هفته‌های اخیر که هنوز محدودیتی در روند فعالیت آجیل فروشی‌ها ایجاد نشده بود، شکایت یا گزارشی از رعایت نشدن موارد بهداشتی در واحدهای صنفی اتحادیه وجود نداشته است.

سخنگوی اتحادیه صنف آجیل فروشان اصفهان تصریح کرد: مشتریان در روزهای گذشته با رعایت فاصله اجتماعی از یکدیگر نسبت به خرید آجیل اقدام و به صورت تک‌نفره برای خرید به واحدهای صنفی مراجعه می‌کردند.

نوری گفت: میزان خرید و فروش آجیل و خشکبار در ایام نوروز سال ۹۹ نسبت به  نوروز سال ۹۸، غیرقابل مقایسه است و کمتر از یک سوم تا یک چهارم بوده است.

کد خبر 416635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.