جایگاه‌های سوخت اصفهان ۲۴ ساعته فعال است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با تکذیب خبر تعطیلی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان اصفهان، گفت: همه جایگاه‌ها در استان فعال بوده و برنامه‌ای برای تعطیلی آنها در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان نیست.

حسین صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان‌های کشور، شائبه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی در استان اصفهان را تکذیب و اظهار کرد: هیچ تعطیلی برای جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی و سی ان جی استان اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته نشده است و جایگاه‌های عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های استان اصفهان ۲۴ ساعته فعال هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ جایگاه پمپ بنزین و۱۶۲ جایگاه سوخت سی ان جی در استان با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی فعال بوده و به صورت شبانه روزی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

وی گفت: مردم می‌توانند همچون گذشته و طبق روال معمول در طول شبانه روز نسبت به دریافت سوخت از جایگاه‌ها اقدام کنند و تاکنون اختلالی در اثر شیوع ویروس کرونا در روند سوخت رسانی جایگاه‌های استان به وجود نیامده است و هیچگونه برنامه‌ای برای تعطیلی یا کم کردن ساعات خدمات در جایگاه‌های عرضه سوخت استان اصفهان در اثر شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

کد خبر 416632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    با سلام وخسته نباشید ازشما مدیران محترم ی خواهش دارم وان که کارمندای پخش که ۳۳ سال سابقه کار دارن وهمجنیین جانباز هم هستند خواهشمندم که دیگه در این سال جدید بازنشسته بشن چون توانایی کار دیگه نیست ممنون