۳۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در کاشان بستری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هم اکنون۳۳۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا ویروس جدید در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل بستری هستند.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان آمار مبتلایان به کرونا ویروس جدید در کاشان، اظهار کرد: هم اکنون ۳۳۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا ویروس جدید در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل بستری هستند.

وی با توضیح اینکه اکنون شاهد روند پذیرش افراد در مراکز درمانی مربوط به کرونا نسبت به قبل کمتر شده است، ادامه داد: اما همچنان در دو بیمارستان بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل شدیداً درگیر بیماران بد حال هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید اینکه از افراد درخواست می‌کنیم، درخانه بمانند و از سفر پرهیز نمایند، اضافه کرد: باید در خانه بمانیم تا زنجیره انتقال قطع شود و بتوانیم کرونا ویروس را کنترل و ریشه‌کن کنیم.

وی با توضیح اینکه غربالگیری ۳۱۰ هزار نفر در دو شهرستان توسط مراقبین سلامت در حوزه بهداشت و با همکاری بسیج انجام شده است، تصریح کرد: ۶۴ درصد از مردم شهرهای کاشان و اران و بیدگل غربالگری شدند.

مروجی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۶۲ بیمار مبتلا به بیمار حاد تنفسی درمان و از بیمارستان‌های سیدالشهدا آران‌وبیدگل و بهشتی کاشان مرخص شده‌اند.

کد خبر 416623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.