آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران از سوی شرکت پشتیبانی امور دام

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز گسترده خرید مازاد مرغ مرغداران در سراسر کشور خبر داد و گفت: روز گذشته ۱۲۹۲ تن مرغ مازاد به نرخ ۱۲,۹۰۰ تومان خرید شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت صمت، حسن عباسی معروفان با اشاره به آغاز خرید گسترده مرغ مازاد مرغداران اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت صنعت، معدن و تجارت خرید مرغ مازاد از مرغداران بدون هیچ گونه محدودیتی در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به عرضه مرغ مازاد از سوی مرغداری‌های کشور، شرکت پشتیبانی امور دام وارد عمل شده و مطابق با استاندارد سازمان دامپزشکی مبنی بر خرید مرغ با وزن کمتر از دو کیلوگرم در سراسر کشور آغاز شده و هیچ گونه محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: مرغداران به هیچ عنوان نگران فروش مرغ مازاد خود نباشند زیرا دولت بدون محدودیت مرغ تولیدی آنها را خریداری خواهد کرد.

عباسی معروفان تصریح کرد: روز گذشته ۱۲۵۰ تن مرغ مازاد از مرغداران خریداری شده ضمن اینکه امروز نیز ۱۲۹۲ تن مرغ به نرخ ۱۲,۹۰۰ تومان خریداری شده است که این یک رکورد بی سابقه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مرغداران با طیب خاطر نسبت به جوجه ریزی برای ایام پیش رو اقدام نمایند چراکه دولت به صورت تضمینی مرغ تولیدی آنها را خریداری خواهد کرد.

کد خبر 416620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.