۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
اعمال محدودیت در پارک‌های بوشهر

شهردار بندر بوشهر از اعمال محدودیت‌های شدید در روز سیزده بدر در بوستان‌ها و پارک‌های ساحلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید نورالدین امیری ضمن تجلیل از مردم فهیم بوشهر که به کمپین «در خانه بمانیم» پیوستند و موارد بهداشت فردی و عمومی را رعایت کردند، اظهار کرد: شهرداری بوشهر با توجه به شرایط موجود و جهت حفظ سلامتی شهروندان برنامه‌ای جهت میزبانی در روز سیزده بدر در بوستان‌های شهر بوشهر و پارک‌های ساحلی ندارد.

وی ادامه داد: همانطور که مردم فهیم بوشهر و سایر هموطنان تاکنون در برنامه‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همکاری داشته‌اند در روز سیزده بدر نیز این موضوع را رعایت کنند.

شهردار بوشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌های بیشتری در این روز در پارک‌ها و ساحل بوشهر اعمال می‌شود خواستار همکاری بیشتر شهروندان در این خصوص هستیم.

امیری خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن تدابیر و اقدامات لازم جهت تعطیلی بوستان‌ها ٬ مراکز تفریحی ٬ فراغتی و مناطق گردشگری ساحلی و تفرجگاه‌های شهری در نظر گرفته شده و این محدودیت‌ها تا پایان اجرای طرح به خصوص در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به صورت جدی انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: به زودی و با همکاری و همدلی همه مردم و اقشار مختلف جامعه شاهد شکست این ویروس بوده و جشن سلامتی شهروندان را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 416593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.