۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
به خمینی‌شهر سفر نکنید

شهردار خمینی شهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال از پذیرایی مهمانان نوروزی معذوریم و از هموطنان استدعا می‌کنیم که به این شهر سفر نکنند و در خانه بمانند.

علی‌اصغر حاج‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خمینی شهر هر سال نوروز میزبان تعداد زیادی گردشگر بود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و از طرفی به دلیل تراکم جمعیت زیاد این شهر نسبت به وسعت آن از پذیرایی مهمانان معذوریم و از همه هموطنان می‌خواهیم از سفر به این شهر خودداری کنند.

وی افزود: در مبادی ورودی خمینی‌شهر نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان از پذیرش مسافران جلوگیری شده و سلامت شهروندان هم کنترل می‌شود.

شهردار خمینی‌شهر اضافه کرد: کمپین‌های مسافرتی، مرکز گردشگری لادر، خانه‌های تاریخی، عصارخانه، منطقه گردشگری بام سبز و تمامی مراکز تفریحی و اقامتگاه‌های شهر تعطیل است و برپایی چادر مسافرتی در پارک‌ها و ارائه خدمات سفر در این شهر ممنوع است.

حاج‌حیدری افزود: شهرداری خمینی‌شهر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در یک‌ماه گذشته، معابر و خیابان‌ها، ساختمان‌های شهرداری، بیمارستان، آرامستان و گلزار شهدا، تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های درون‌شهری، ترمینال مسافربری و اتوبوس‌های بین شهری، سرویس‌های بهداشتی و سطل‌های زباله سطح شهر را به صورت روزانه و مداوم شست‌وشو و ضدعفونی کرده و نیروهای شهرداری در چند مرحله برای گندزدایی ورودی شهر اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری این شهر به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت پیشگیری از شیوع کرونا و مراقبت از شهروندان در مقابل ابتلای این ویروس، پیام‌های آموزشی را از طریق فضای مجازی و بیلبوردها نمایش می‌دهد و انتظار دارد، به این توصیه‌ها عمل شود.

شهردار خمینی‌شهر گفت: خیران شهر به یاری شهروندان آمده‌اند و در زمینه توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش کمک می‌کنند.

حاج‌حیدری تاکید کرد: شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند، تا چرخه انتقال ویروس کرونا هر چه سریع‌تر قطع شود.

به گزارش ایمنا، خمینی‌شهر در ۱۰ کیلومتری شهر اصفهان واقع شده و جزو پرتراکم‌ترین شهرهای کشور است.

کد خبر 416577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.