تمهیدات ویژه برای تردد تاکسی‌ها در شهر اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: پیرو اطلاعیه ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه تنها تردد تاکسی‌های زرد پلاک "ت" در سطح کلانشهر اصفهان به منظور خدمت رسانی به شهروندان بلامانع است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام شده و بروشورهای آموزشی بین آنها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان تاکسی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو آموزش لازم داده شده و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود.

وی ادامه داد: اعتبار پروانه فعالیت رانندگان تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت آنها تا اسفند ۹۸ به اتمام رسیده بود، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

کد خبر 416574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.