فعالیت شبانه روزی ۱۵۰ نیروی گشت ویژه در شهر

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت فعالیت می کنند، گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است تا نظم و انضباط در شهر برقرار باشد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اصفهان، اظهار کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته (هشتم فروردین) تا ساعت هفت صبح امروز تعداد دو چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کارگروه نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تصریح کرد: در صورتی که فرد یا مسافری اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به آنها داده می‌شود و مأموران در محل می‌مانند تا چادرها جمع شود.

وی ادامه داد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز تعداد دو نفر متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شده، اما موردی از جمع‌آوری بساط دستفروشان گزارش نشده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در این بازه زمانی موردی از تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز و جمع آوری این افراد گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) یک مورد انجام شده است، گفت: موردی ار برخورد با تخلف مشاورین املاک از مناطق گزارش نشده است.

محمدحسینی گفت: در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری بر عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های ۴۵ گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده و یا جمع آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جلب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

کد خبر 416569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.