پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری سروآباد

شهردار سروآباد از پرداخت شدن هشت ماه حقوق معوق کارگران و پرسنل بخش‌های مختلف این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، سالار محمدی اظهار کرد: در زمستان سال گذشته با رایزنی با مسئولان استانی و کمک و مساعد ویژه آن‌ها موفق شدیم هشت ماه از حقوق معوقه کارگران و پرسنل و مقداری دیگر از بدهی‌های شهرداری، جمعاً به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال را پرداخت کنیم.

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه از محل اعتبارات کشوری، استانی، ویژه مساعدت معاونت هماهنگی امور عمرانی، ارزش افزوده استانی و کشوری ماده ۳۸ و تبصره "و" ماده ۳۹ و مبلغ قابل توجهی هم از تشویق به پرداخت‌های عوارضات ساختمانی و سایر ردیف‌ها توسط شهروندان و مبالغی هم از طریق مدیریت درست جایگاه CNG و مبلغی نیز از کارکرد ماشین‌آلات شهرداری انجام شد.

شهردار سروآباد یادآور شد: تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی صحیح و جامع توسط تیم مدیریتی و مجموعه شهرداری و همراهی و همسویی دلسوزانه شورای شهر در کنار وظایفی همچون اجرای طرح‌های عمرانی، ایجاد فضای سبز و همچنین مبلمان شهری که بر عهده مجموعه شهرداری گذاشته شده است، تا پایان سال جاری این معوقات نیز پرداخت شود تا موجب برقراری توازن و ثبات در میان کارکرد پرسنل و پرداختی‌های دستمزد و معوقه به وجود آید.

محمدی با بیان اینکه در شهرداری سروآباد نسبت به چارت سازمانی نیروی مازاد وجود دارد، اظهار کرد: مدیریت جدید هیچ نیرویی را به بدنه شهرداری تزریق نکرده است و حتی با رشد جمعیتی منفی در بدنه شهرداری مواجه بوده‌ایم که در این راستا سه نفر از پرسنل شهرداری داوطلبانه و با رضایت شخصی تمام حقوق و مزایای خود را دریافت و تسویه حساب کرده‌اند.

وی یادآور شد: شهرداری سروآباد در حال حاضر ۵۰ نفر کارمند و کارگر و تعدادی نیروهای فصلی در اختیار دارد، در مدیریت جدید قصد داریم با ساماندهی نیروهای داخلی، حتی‌المقدور نیروی فصلی جذب نکنیم و از ظرفیت نیروهای موجود استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 416555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.