تحویل اولین سهمیه اقلام بهداشتی به بهزیستی اصفهان

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: در روزهای اخیر اولین سهمیه مواد ضدعفونی کننده از معاونت غذا و دارو برای مراکز بهزیستی را دریافت کردیم.

پژمان پورشبانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای اخیر بر اساس هماهنگی‌ها اولین سهمیه مواد ضدعفونی کننده از معاونت غذا و دارو برای مراکز بهزیستی را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد، افزود: این قدم، قدم مثبتی در تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز بهزیستی استان است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و این معاونت، مستمر درتأمین مواد بهداشتی بهزیستی را یاری کند.

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: بیشترین اقلامی که تاکنون در اختیار بهزیستی قرار گرفته شامل محلول ضد عفونی کننده بوده است که قرار شد روزانه تأمین شود.

وی با بیان اینکه این اقلام با قیمت مناسب در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد، افزود: اقلام ارائه شده رایگان نبوده و بهزیستی در ابتدا هزینه آن را پرداخت می‌کند و پس از تحویل، مراکز خود در تأمین هزینه‌ها مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مورد جدیدی از بیماران مشکوک یا مثبت کرونا در واحدهای بهزیستی استان دیده نشده است، تصریح کرد: نظارت کامل بر مراکز سالمندان، توانبخشی و مراکز کودک و نوجوان وجود دارد و مورد مشکوکی در این روزها دیده نشده است.

کد خبر 416551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.