شهرداری از مهم‌ترین ارکان مقابله با بیماری کرونا است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان سمنان گفت: شهرداری‌ از مهم‌ترین ارگانهای مؤثر در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا است و کارکنان بخش‌های مختلف آن در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند.

راضیه شهاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری‌های استان سمنان با تمام توان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تلاش کردند و روابط عمومی شهرداری سمنان نیز با اطلاع‌رسانی دقیق در زمینه آگاهی رسانی بخوبی عمل کرد.

وی افزود: شهرداری‌ها، دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و سمن‌ها از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان سمنان، اقدام به نصب اطلاعیه‌های شهری برای آگاهی دادن به شهروندان کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان عنوان کرد: ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با شیوع کرونا تشکیل شد و شهرداری‌ها با تمام امکانات به عنوان یکی اعضای اصلی و اثرگذار آن، فعالیت می‌کنند.

شهاب افزود: شهردار سمنان پس از اعلام سرایت ویروس کرونا به استان سمنان، درخواست تشکیل ستاد بحران کرد و تاکنون شهرداری یکی از پیشگامان مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه جلسه در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا با شهرداران استان برگزار شده که دو جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و یک جلسه حضوری بوده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان با اشاره به توزیع ماسک رایگان بین تمامی کارگران شهرداری، خاطرنشان کرد: ضدعفونی روزانه ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های شهری از دیگر اقدامات مهم شهرداری‌های سراسر استان سمنان است.

شهاب گفت: در شهرستان سمنان هشتمین مرحله گندزدایی و ضدعفونی معابر انجام شده است و در شاهرود نیز هر شب به صورت مستمر از اواخر شب تا ساعت چهار بامداد معابر ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 416544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.