۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
ساعت هوشمند GT2e چه ویژگی هایی دارد؟

هواوی واچ GT2e نسخه‌ اسپرت ساعت هوشمند GT2 است که به چیپست جدید Kirin A1 مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی در کنار پرچمداران خانواده هواوی پی ۴۰، از یک ساعت هوشمند به نام GT2e با قیمت ۱۹۹ یورو رونمایی کرده است که دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی OLED با وضوح تصویر ۴۵۴ * ۴۵۴ است و وزن آن ۴۳ گرم و ابعاد کلی آن ۴۶.۸ * ۵۳ میلی‌متر بوده و بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

ساعت هوشمند GT2e دارای پردازنده Kirin A1 و حافظه داخلی چهار گیگابایت، برای ذخیره‌سازی تقریباً ۵۰۰ موزیک است. امکان گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث این ساعت امکان‌پذیر است؛ GT2e در عمق ۵۰ متری زیر آب قابل استفاده بوده و به دلیل داشتن باتری ۴۵۵ ملی آمپر ساعتی، می‌تواند تا هفت روز در شرایط عادی و ۱۴ روز در حالت ذخیره سازی انرژی دوام بیاورد. حسگر SpO2 این ساعت نیز به کاربر اجازه می‌دهد حداکثر اکسیژن مصرفی خود را محاسبه کند؛ ارقام بیشتر نشان دهنده استقامت بیشتر بدن کاربر است.

ساعت هوشمند جدید هواوی مانند نسل قلبی خود فاقد سیستم GPS است، اما از سنسورهای مختلفی به منظور نظارت بر ضربان قلب، سطح استرس روزانه، کیفیت خواب و فعالیت‌های روزانه مانند صخره نوردی بهره می‌برد؛ حتی می‌توان از این دستگاه در استخر نیز استفاده کرد. ساعت GT2e با انواع گوشی‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. ساعت جدید در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز و سفید به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 416518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.