ورود به اصفهان ممنوع شد/خودوری مسافران برگردانده می شود

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ورود خودروهای غیر از پلاک اصفهان به شهرهای استان از بامداد امروز ممنوع شد و همه خودروهای مسافران برگردانده می‌شود.

سرهنگ حسین پور قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به اعمال قانون ممنوعیت ورود به شهرها تردد در جاده‌های استان اصفهان به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ از محورهای استان مسدود نیست و محدودیت نداریم.

وی تصریح کرد: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودروها برای ورود مسافران به شهرها در ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز تصویب و از بامداد امروز اجرایی شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه همه خودروهای غیر از پلاک اصفهان از ورودی شهرها برگردانده می‌شوند، افزود: تنها ملاک شناسایی مالک خوردوهایی که ساکن اصفهان هستند بیمه شخص ثالث، پلاک خودرو و کارت ملی است.

وی با بیان اینکه تشدید برخورد پلیس راه و اعمال ممنوعیت به شهرهای استان اصفهان به منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: در این زمینه به شدت برخورد قهری خواهیم داشت.

کد خبر 416496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    ای کاش خیلی زودتر این تصمیم گرفته میشد نه حالاکه وضعیت بحرانی شده.ولی کاش اول تضمینی برای نادانهایی می گرفتند که باعث شیوع بیشتر این ویروس شدند
  • GB ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    ما که خونمون اصفهانه پلاکمون اهوازه چکنیم
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    ساکن شهرستان مبارکه هستم محل کار حراست شهرک صنعتی مبارکه هستم ماشین پلاک کرج کدملی طهران کرفتم مامورین راهور صبح جریمه کردند
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    با سلام ای کاش پلیس خروجیهای اصفهان را هم میبست که همه جا نباشن مخصوصاً بروجن که از هر ۵ ماشین۴ تا پلاک اصفهان هستن