برخورد قاطع با دوردور شبانه در اصفهان/ بیش از ۵۰ هزار خودرو در طرح زوج و فرد جریمه شدند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برخورد بازدارنده و قاطع با دور دور شبانه رانندگان خاطی خواهیم داشت، گفت: تیم های شبانه نامحسوس، محسوس و بازرسان افتخاری پلیس راهور نسبت به شناسایی و توقیف سیستمی اقدام می کنند و خودرو متخلف دستکم تا ۱۵ روز به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای قانون زوج و فرد از درب منازل به منظور مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه تاکنون ۵۰ هزار ۸۳۰ خودرو مورد اعمال قانون قرار گرفته و جریمه شدند.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت پارک خودرو در تفرجگاه‌ها و حاشیه رودخانه زاینده رود، افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با شیوع کرونا در استانداری اصفهان، تا روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه با پنج هزار و ۱۶۹ خودرو جریمه شدند؛ پارک خودرو در تفرجگاه‌ها از جمله حاشیه رودخانه زاینده رود، پارک صفه، پارک ناژوان مشمول اعمال قانون و جریمه ۶۰ هزار تومانی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برخورد بازدارنده و قاطع با دور دور شبانه رانندگان خاطی خواهیم داشت، تصریح کرد: تیم‌های شبانه نامحسوس، محسوس و بازرسان افتخاری پلیس راهور اصفهان نسبت به شناسایی، توقیف سیستمی، احضار و برخورد قاطع با رانندگان خاطی اقدام خواهد کرد و خودرو متخلف دستکم تا ۱۵ روز توقیف می‌شود.

سرهنگ محمدی با تاکید بر آماده باش پلیس راهور استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به هموطنان توصیه کرد: از تردد غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر سفرها به اصفهان در نوروز امسال، گفت: شهروندان اصفهانی نیز باید به این مهم توجه کرده و از تردد در سطح شهر خودداری کنند؛ پلیس راهور نگران سلامتی مردم است، همچنین خانواده‌های نیروهای پلیس نیز نگران سلامت همسرانشان هستند، از این رو عاجزانه از مردم می‌خواهیم برای از بین بردن و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در خانه بمانند.

کد خبر 416478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    تکلیف کارگر و کارمندهایی که باید با ماشین خودشون برند سرکار چی میشه؟
  • کمالی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام من ساکن مبارکه هستم وبرای درمان پزشکی باید چند روز به خ امادگاه بروم با ماشین پلاک مبارکه ایا جریمه میشوم از شهرستان به شهر با تشکر