اورژانس اصفهان در نوروز ۹۹ تاکنون چند عملیات انجام داده است؟

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: نوروز امسال تاکنون در سطح استان بیش از ۹ هزار ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد که ۲۳ درصد از آنها مربوط به تصادفات بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفند ۹۸ تا پایان ششم فروردین ماه ۹۹ تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۹ هزار و ۱۶۶ مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت‌ها ۷ هزار و ۲۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۹۲۱ مورد جاده‌ای بود.
وی افزود: در این مدت پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان در ۷ هزار و ۲۳ عملیات غیرتصادفی شرکت کردند و ۳ هزار و ۹۳۰ نفر را ضمن انجام خدمات درمانی اولیه برای بستری به بیمارستان منتقل و یک هزار و ۷۵۵ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.
رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در ایام طرح امداد نوروزی امسال تا روز ششم فروردین ماه، واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی این استان برای امدادرسانی به مجروحانِ ۲ هزار و ۱۴۳ حادثه رانندگی اعزام شدند که از مجموع مصدومان این حوادث ۳۴۱ نفر به صورت سرپایی در محل تصادف درمان و یک هزار و ۴۸۷ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

کد خبر 416472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.