آغاز کنسرت‌های آنلاین نوروزی از امشب

اعضای شورای شهرهای تهران و مشهد درباره اتفاقات مربوط به شیوع کرونا ویروس در شهرهای خود توییت زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: هرساله برگزاری کنسرت یکی از برنامه‌های نوروزی تهران بود نوروزخانه تلاشی بود که همکارانم در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در مواجهه با کرونا برای شادی خانواده‌ها و شهروندان "کنسرت آنلاین" در شبکه‌های اجتماعی به مدت ۱۵ شب همراه شما خواهد بود.


محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران نیز با هشتگ "فرصت سوزی" توییت زد: اظهار نظرهای عجولانه، تصمیمات ضد و نقیض و اجرای دیرهنگام برخی محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا، حکایت تکراری و تلخِ ضعف مدیریت بحران در کشور است. مسئولان اکنون به تصمیمی رسیده‌اند که مردم عادی از چند هفته قبل خواهان اجرای آن بودند.


محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد نیز با انتشار پیامی در توئیتر از تلاش خبرنگاران همشهری خود تقدیر کرد و نوشت: خبرنگاران خوب مشهد این روزها همچون همیشه در خط مقدم‌اند؛ در نشر چرخه آگاهی و قطع چرخه ویروس کرونا. لازم می‌بینم از این تلاشگران خدوم عرصه اطلاع‌رسانی که آسایش این روزها را بر خود حرام کرده و در بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها از نزدیک شاهد حضورشان بودم، تشکر ویژه داشته باشم، خدا قوت.

کد خبر 416457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.