تعطیلی تمام حوزه‌های اداری و سازمان‌های تابعه شهرداری مشهد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از تعطیلی تمامی حوزه‌های اداری و سازمان‎های تابعه شهرداری مشهد خبر داد.

شهریار آل‌شیخ گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه سازمان اداری استخدامی و در پی مصاحبه سخنگوی دولت و نامه شهردار مشهد نسبت به دورکاری صد درصدی کارکنان شهرداری، به غیر از واحدهای خدمات‌رسان شهری و واحدهای خدمات خاص اعم از انتظامات و آتش نشانی، تمامی حوزه‌های اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

وی بر عدم خروج از شهر و در دسترس بودن تمامی کارکنان شهرداری جهت موارد ضروری تاکید کرد و افزود: طبق بخشنامه شماره ۷۲۶۷.۲۳۱.۵۴۸۶. م استانداری و فرمانداری مشهد، مأموریت و مرخصی تمامی مدیران تا اطلاع ثانوی لغو و مدیران مکلف به حضور در محدوده خدمت خود هستند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با اشاره به ادامه فرایند الکترونیکی شدن مناطق شهرداری، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری مناطق ۱۰، ۱۱، ۹ و یک مشهد الکترونیکی می‌شود.

وی اظهار کرد: بحران شیوع ویروس کرونا در کشور نشان داد که می‌توانستیم در بعضی بخش‌ها با سرعت بالاتری عمل کنیم که در این شرایط ضرورت آن بیشتر احساس می‌شود چرا که خدمات الکترونیکی می‌توانست رفت و آمدها و تماس افراد با یکدیگر را به حداقل برساند.

آل‌شیخ تصریح کرد: هم اکنون در مناطق هشت و ۱۲ تمامی خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که رضایت شهروندان و کارکنان شهرداری را به همراه داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با بیان اینکه تلاش برای تسریع در فرایندهای آموزشی و اجرایی الکترونیکی شدن سایر مناطق در حال انجام است، افزود: در این راستا ستاد ویژه تشکیل شده تا با تغییر ساز و کار، نحوه اجرا و ساختاربندی شهر الکترونیک، چند منطقه دیگر شهرداری مشهد را نیز با سرعت بیشتری الکترونیکی کنیم.

کد خبر 416432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.