نور تمام المان‌های شهر خاموش می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق تصمیمات گرفته شده، از امروز نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش خواهد شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و بر اساس مصوبات مقرر شد با همکاری نیروی انتظامی برخی محدودیت‌ها در شهر اعمال شود.

وی افزود: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری تردد خودروها در سطح شهر ممنوع است و با خاطیان که بدون توجه به اطلاعیه‌ها از منزل خارج شوند، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر ممنوع شده و روشنایی آنها به حداقل خواهد رسید

وی با بیان اینکه طبق تصمیمات گرفته شده، از امروز نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش خواهد شد، افزود: به منظور پیشگری از شیوع ویروس کرونا نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر خواهند شد.

امیری ادامه داد: پارکینگ تمام پارک‌ها در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده رود ممنوع است، گفت: شهرداری اصفهان با بکارگیری تمام امکانات عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، امکانات و تجهیزات در سطح شهر را تا ریشه‌کنی این ویروس استمرار خواهد داد.

کد خبر 416420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.