بارش ها استان اصفهان را فرامی گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود موج جدید بارشی به این استان، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه بارش های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز اصفهان را فرامی گیرد.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارش زا به استان اصفهان، اظهار کرد: این سامانه تا هفته آینده در استان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و ریزش تگرگ در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی استان در این مدت پیش بینی می‌شود.

آقایی افزود: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شدت فعالیت سامانه روز شنبه در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان و روز یکشنبه در جنوب، شرق، شمال و مرکز اصفهان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، برپایه آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان، ناپایداری‌ها روز شنبه نهم فروردین تا پایان یکشنبه رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد و وزش باد شدید در مناطق غرب، جنوب، شمال، مرکز و شرق استان خواهد بود و احتمال لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد، وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در غرب استان وجود دارد. از این رو به هم وطنان توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری برون شهری و درون شهری به ویژه در اطراف رودخانه‌ها و مسیل های فصلی خودداری کنند.

کد خبر 416411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.