۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
بهسازی معابر خاش

شهردار خاش از بهسازی، ترمیم و تعمیر معابر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی با تشکر از همکاری و صبر و شکیبایی شهروندان در بارندگی‌های اخیر، بویژه خسارت و تخریب زیرسازی حفاری‌های گاز با حجم شدید بارش و تگرگ، اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر، بویژه حفاری‌های گاز در راستای بهبود وضعیت خیابان‌های سطح شهر و جلب رضایت شهروندان در حال انجام است.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های شهرداری خاش برای بهبود چهره عمومی شهر است.

شهردار خاش افزود: مرحله جدید عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر شهر خاش با اتمام بارندگی آغاز شده و پس از بارش اخیر با توجه به حجم بالای آب خسارت شدیدی به تأسیسات و زیرساخت‌های شهری در خاش وارد شد که شهرداری ترمیم حفاری گاز را در مرکز و محلات مختلف شهر خاش آغاز کرده است.

تمندانی با تاکید بر تأثیرگذاری رعایت استانداردها و کیفیت در پروژه‌های شهری در ایجاد شهری زیبا، ادامه داد: با توجه به هدایت آب‌های سطحی و آب بارندگی در بارش‌های آینده، اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر سطح شهر با جدیت و فوریت در حال انجام است و شهرداری خاش با تلاش مستمر و با همیاری شورای اسلامی شهر، با استفاده از تمامی امکانات موجود و با به کار گیری تمامی نیروهای خود سعی در جلب رضایت همشهریان دارد.

وی ترمیم حفاری و جدول‌گذاری معابر در محلات را از مطالبات جدی شهروندان از شهرداری برشمرد و از شهروندان در بارش پیش رو خواست در صورت بروز مشکل در حفاری‌ها جهت خدمات‌دهی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند.

شهردار خاش با اشاره به برنامه‌های شهرداری این شهر در نوروز امسال و شرایط خاص با شیوع ویروس کرونا گفت: شهرداری خاش جهت مقابله با این ویروس بی وقفه در دو شیفت با اکیپ‌های مجهز اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن عمومی، مذهبی، بهداشتی و ورزشی کرده است.

وی تصریح کرد: با اعلام مراجع ذی‌صلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا در استان با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمدیم و شهرداری ضد عفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار خاش خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری خاش برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضد عفونی کردن مساجد، ایستگاه‌ها و بدنه تاکسی‌ها، پارک‌ها، وسایل بازی کودکان و فضاهای عمومی شهر و ورود و خروجی‌های شهر و ادارات کرده است.

تمندانی گفت: تلاش می‌کنیم فضای عمومی شهر را عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان خاش جهت امور ضروری بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 416408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.