روزانه ۲۵۰ اکیپ از آتش نشانان داوطلب شهر را ضدعفونی می کنند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه روزانه ۲۵۰ اکیپ از آتش نشانان داوطلب نقاط مختلف شهر را ضد عفونی می کنند، گفت: از مردم درخواست می کنیم در خانه بمانند تا تلاش افرادی که درحال مقابله با ویروس کرونا هستند، بی ثمر نشود.

به گزارش ایمنا، امیر عزیزی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان آتش نشانی در خصوص مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: از سوی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا شهرداری مشهد و به دستور شهردار ضد عفونی کردن بخشی از معابر و اماکن عمومی به سازمان آتش نشانی واگذار شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس سازمان آتش نشانی با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان داوطلب عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر را از چند هفته پیش آغاز کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۲۰۰-۲۵۰ اکیپ متشکل از آتش نشانان داوطلب با تجهیزات لازم اقدام به ضد عفونی کردن اماکن و معابر عمومی به ویژه در مناطق کم برخوردار می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با اعتمادی که مردم به بدنه سازمان دارند به هشدارها و توصیه‌های همکاران ما برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا توجه می‌کنند، گفت: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند به عنوان مثال روز گذشته ۱۰۰ مورد عملیات رفع آب گرفتگی و ۴۸ مورد عملیات حریق و حادثه از سوی آتش نشانی در شهر انجام شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: تمام تلاش خود را تا آخرین روز که خطر ابتلاء به ویروس کرونا وجود داشته باشد انجام می‌دهیم، اما اگر مردم در خانه نمانند تمامی تلاش‌های ما و افرادی که در حال تلاش هستند تأثیر کافی نخواهد داشت؛ از این رو انتظار می‌رود مردم در خانه بمانند تا تلاش‌های افرادی که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند بی ثمر نشود.

کد خبر 416406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.