ممانعت از ورود شهروندان به پارک‌های شهر برای مقابله با شیوع کرونا

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، ورودی پارک‌ها اعم از پارک‌های حاشیه رودخانه و پارک‌های بزرگ مناطق همچنین پارک‌های محلی مناطق بسته شده و از تردد شهروندان در پارک‌ها جلوگیری می‌شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات کشوری و ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در اصفهان مقرر شد با توجه به در پیش رو بودن روز طبیعت و مراجعه شهروندان به پارک‌ها و احتمال شیوع ویروس کرونا، ورودی پارک‌های شهر بسته شود.

وی تصریح کرد: از ورود شهروندان به پارک‌ها و فضاهای تفریحی شهر با همکاری نیروهای انتظامی و نیروهای مرتبط در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ممانعت می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در خصوص خاموش کردن نور تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهر اقدامات لازم انجام می‌شود، گفت: ورودی پارکینگ تمام پارک‌ها در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت می‌شود و سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و اسباب بازی‌های پارک‌های شهر بسته و تعطیل شده است.

مرتضایی‌نژاد تاکید کرد: انجام این اقدامات فقط برای حفظ سلامتی شهروندان است و امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند و با ماندن در خانه در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

کد خبر 416405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.