توزیع حدود ۱۵ هزار بسته بهداشتی در محله‌های کمتربرخوردار منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: توزیع حدود ۱۵ هزار بسته بهداشتی که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده شده، در محله‌های کمتر برخوردار این منطقه در حال انجام است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تصمیم ستاد ویژه مقابله با کرونای شهرداری اصفهان، مقرر شد بسته‌های بهداشتی در محله‌های محروم و کمتر برخوردار شهر توزیع شود.

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر حدود ۱۵ هزار بسته بهداشتی در اختیار شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفت تا در محله‌های کمتربرخودار این منطقه توزیع شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از صبح امروز توزیع بسته‌های بهداشتی آغاز شده است، تصریح کرد: اکیپ نخست در حال توزیع منزل به منزل بسته‌های بهداشتی در محله حصه جنوبی هستند و اکیپ دیگری در محله قدیمی اطشاران توزیع این بسته‌ها را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده بسته‌های بهداشتی در منازل شهروندان در محله‌های هفتون و گرکان نیز توزیع خواهد شد.

شهبازی گفت: کارکنان شهرداری هنگام تحویل بسته‌های بهداشتی نحوه استفاده از آن را توضیح داده و برای ماندن در خانه به شهروندان توصیه می‌کنند که امیدواریم شهروندان نیز به نکات بهداشتی توجه داشته باشند و حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا هر چه سریع‌تر بر این بیماری غلبه کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری اصفهان به عنوان نخستین نهاد خدمت رسان در شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات عملیاتی زیادی انجام داده که نقش زیادی در مهار بیماری در شهر داشته و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

کد خبر 416397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.