۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی به نام طب اسلامی وجود نداشته و بسیاری از بزرگان دینی نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده اند.

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون توصیه برخی افراد به استفاده از طب اسلامی برای بهبودی بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد و بسیاری از بزرگان دینی نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده اند. طب ایرانی است که به رسمیت شناخته شده است. چندین دانشکده در دانشگاه‌های پزشکی جهان مشغول تدریس در زمینه طب ایرانی و سنتی هستند، اما متأسفانه عده‌ای سودجود در کشور به نام طب اسلامی حرف‌های بی پایه و اساسی می‌زنند.

وی افزود: کشورهای اروپایی بزرگ با تمامی امکانات خود شهرها را قرنطینه کردند و اجازه نمی‌دهند مردم از خانه‌های خود خارج شوند اما متأسفانه در ایران با وجود همه هشدارها، ۸/۵ میلیون نفر به استان‌های دیگر سفر کردند؛ در این زمینه رئیس جمهور مرتباً بر حرف‌های خود پافشاری می‌کند، در صورتی که تمامی کارشناسان نظر بر قرنطینه کشور دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور به توصیه متخصصان و کارشناسان ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی‌کند. تمامی کشورهای دنیا تردد در خیابان‌ها را توسط نیروهای امنیتی محدود کردند. نیروهایی امنیتی ما نیز زودتر از اینها باید حتی المقدور جلوی سفرهای بین شهری را می‌گرفتند.

کد خبر 416396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.