۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
رفت و آمد ایمن در شمال شهر

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: پروژه ادامه بلوار فرزانگان یکی از خواسته‌های چندین ساله شهروندان برای تحقق رفت و آمد ایمن در منطقه بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تردد خودروها در آن برقرار شد.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث خیابان ۳۶ متری امتداد میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی به طول شش کیلومتر در راستای کاهش مشکلات ترافیکی شمال شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با احداث خیابان ۳۶ متری مشکلات ترافیکی و آلودگی خیابان‌های بعثت، عاشق اصفهانی و آیت الله غفاری رفع شده است، تصریح کرد: ترافیک سنگین بلوار فرزانگان، سه راه نقشینه و چهارراه عاشق اصفهانی از معضلات چندین ساله شهروندان بود که با بهره‌برداری از این پروژه رفع و آرزوی شهروندان محقق شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: در مجموع هزینه آزادسازی و اجرای پروژه فرزانگان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و ۲۸۰ هزار متر مربع پیاده راه سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اتصال ادامه بلوار فرزانگان در قالب خیابانی جدید به بزرگراه شهید اردستانی، دسترسی وسایط نقلیه سبک و سنگین از بلوار فرزانگان به بزرگراه شهید اردستانی، کاهش ترافیک در محور بلوار بعثت و عاشق اصفهانی، افزایش ایمنی، کاهش آلودگی هوا، خطرات و تصادفات جاده‌ای است.

کد خبر 416387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    ضمن تشکر از مدیریت شهرداری منطقه 14 بابت پیگیری های چندین سالشون...فقط با اینکه خیابان بعثت کامیون ممنوع شده اما همچنان کامیون ها تردد دارن میخواستم درخواست کنم این مشکل را هم پیگیری بفرمائید
  • زهرا IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    با سلام خدمت شهردار محترم می خواستم بپرسم بلوار بعثت سمت حسن آباد گاری از طرح خارج میشه ما حدود بیست و سه سال پیش زمین خریدیم ولی متاسفاته هیچ تکلیفی براش روشن نکردن