ارسال نخستین محموله کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده جنوب کشور

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، نخستین محموله کمک‌های ستاد به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر اظهار کرد: از اولین لحظات وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور، نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی با حضور در مناطق آسیب دیده به امدادرسانی به مردم پرداختند.

وی افزود: با توجه به نیاز مردم این مناطق به اقلام ضروری، نخستین محموله مواد بهداشتی، غذایی و پوشاک نیز روز گذشته به دو استان کرمان و بوشهر ارسال شد.

ترکمانه با بیان این مطلب که کمک‌های ارسالی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی بین مردم توزیع می‌شود، افزود: این محموله شامل ۱۰۰۰ دست لباس، ۱۰۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای ۴۰۰۰ نفر، ۵۰ چادر ۱۲ نفره برای اسکان ۶۰۰ نفر و ۴۰۰۰ بطری آب معدنی و اقلام ضدعفونی و بهداشتی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با راه‌اندازی دو آشپزخانه توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان، روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم، طبخ و در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

ترکمانه تاکید کرد: ارسال محموله‌های کمکی و جبرانی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان‌ها همانند سایر حوادث غیرمترقبه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، همچنان ادامه خواهد داشت و ما تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم بود.

کد خبر 416375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.