گوشی وان پلاس ۸ پرو چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی هوشمند وان پلاس ۸، یکی از برترین گوشی‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند وان پلاس ۸ پرو، دارای صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. طبق تصاویر منتشر شده، وان پلاس قصد دارد برای دوربین سلفی گوشی جدید خود به جای شیار در بالای صفحه نمایش یا دوربین پاپ‌آپ، از روزنه‌ای روی نمایشگر استفاده کند؛ وان پلاس ۸ پرو مجهز به بدنه‌ای یک‌پارچه خواهد بود.

تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند وان پلاس ۸ پرو نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربین چهارگانه است؛ دوربین اصلی آن از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بهره می‌برد که اندازه هر پیکسل در آن به ۰.۸ میکرومتر می‌رسد. جایگاهی نیز برای حسگر سه بعدی زمان پرواز یا ToF در پنل پشتی این گوشی، دقیقاً کنار ماژول عمودی دوربین اصلی قرار گرفته است.

بدون شک وان پلاس ۸ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام مجهز خواهد بود که با یک مودم ۵G همراه است. انتظار می‌رود این گوشی با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. گوشی وان پلاس ۸ پرو به اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود و دارای یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که امکان شارژ آن با شارژر سریع ۵۰ واتی وجود دارد.

گوشی هوشمند وان پلاس ۸ پرو در رنگ‌های آبی، خاکستری، سبز زیتونی و طلایی مات به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این محصول در ماه آوریل سال جاری رونمایی شود و در ماه می در اختیار کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 416361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.