تعطیلی بوستان‌های مشهد و تبریز/کاهش ۸۰ درصدی درآمد مترو تهران

در این بسته خبری از بستن تمامی بوستان‌ها و پارک‌های تبریز تا آغاز پویش «چراغی بر افروز» در مشهد و جمع آوری دستفروشان زاهدانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ادامه ضد عفونی محله به محله استان سمنان

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به دستور وزیر کشور برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری طرح محله محور شدن شهرهای استان توسط شهرداری‌ها تداوم پیدا می‌کند.

راه‌اندازی ایستگاه گندزدایی خودروها در گچساران

به همت شهرداری دو گنبدان، نیروهای مردمی و بسیج، ایستگاه گندزدایی و ضدعفونی خودروهای عمومی و شخصی در شهر دو گنبدان راه اندازی شد.

تعطیلی بوستان‌های مشهد تا اطلاع ثانوی

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تعطیلی بوستان‌های سطح شهر در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خرید ۲۰ هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی معابر قم

محمود سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از خرید ۲۰ هزار لیتر آب ژاول توسط اتاق بازرگانی قم خبر داد و گفت: این محموله برای ضد عفونی معابر تحویل شهرداری قم و پایگاه‌های بسیج شد.

جمع آوری دست فروشان زاهدانی

همت محمدزهی، مدیر تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا برخی اصناف و دست فروشان در این شهر جمع‌آوری و پراکنده شدند.

فعالیت ناوگان تاکسیرانی بیرجند با ۳۰ درصد ظرفیت

یدالله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: شبکه تاکسی بی سیم و آژانس‌های تاکسی تلفنی، همچنین ناوگان تاکسیرانی با ۳۰ درصد ظرفیت با رعایت مسائل بهداشتی فعال هستند.

بستن تمامی بوستان‌ها و پارک‌های تبریز

مسعود برزگر جلالی، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر از جمله ائل گلی و عینالی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

کاهش ۸۰ درصدی درآمد مترو تهران

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی درآمد مترو تهران گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک ضرر هنگفتی می‌کنیم، اما نگاهمان مالی نیست و باید به فکر برآوده کردن نیاز جامعه باشیم.

آغاز پویش «چراغی بر افروز» در مشهد

محمد حسین مصحفی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری مشهدگفت: پویش «چراغی بر افروز» با مشارکت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و مؤسسه نیکوکاری «میزبانان خورشید» برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و مواد بهداشتی ویژه اقشار آسیب پذیر آغاز به کار کرد.

توقف فعالیت اتوبوس‌های درون شهری قم تا ۱۶ فروردین

امیر یزدی، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد بسیج ملی مقابله با کرونا و به‌منظور جلوگیری از شیوع خطرناک این ویروس و قطع زنجیره انتقال، خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی سازمان اتوبوس‌رانی شهری تا ١۶ فرودین ماه تعطیل است.

کد خبر 416341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.