علاقه ستاره خط دفاع لیورپول به بارسلونا

مدافع راست لیورپول، بارسا را همراه با لیورپول جزو بهترین‌های اروپا نامیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سال گذشته، حرکت آرنولد برای زدن ضربه کرنر درحالی که مدافعان بارسا حواسشان نبود، و تیز هوشی مهاجمان لیورپول، باعث شد قرمزهای آنفیلد گل بزنند، صعود کنند و آرنولد بخاطر آن حرکت فوق العاده بیش از پیش سر زبان‌ها بیافتد و مورد تحسین قرار بگیرد.

او حالا در یک مصاحبه با بیان جملاتی از علاقه اش به بارسلونا خبر داده است. او گفت: تیم محبوب من بارسلونا است. من معتقدم آنها همان ارزش‌ها و اصولی که بر لیورپول حاکم است را در خود دارند.

آرنولد جزو بهترین‌های لیورپول در ترکیب اصلی این تیم بوده، او که در سمت راست راست خط دفاعی بازی می‌کند، به آقای سانتر در تیم معروف است، چرا که سانترهای پر تعدادی در جریان بازی‌های لیورپول انجام می‌دهد.

مشخص نیست این صحبت‌های ترنت الکساندر آرنولد چشمک زدن به آبی اناری‌ها است که بگوید دوست دارد در این تیم بازی کند، یا اینکه او واقعاً این تیم را جزو بهترین‌های اروپا همراه با تیم فعلی اش می‌داند.

چون بارسلونا به دنبال فروش نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی خود است، زیاد هم دور از ذهن و بعید به نظر نمی‌رسد که بارسلونا دنبال جذب این مدافع راست جوان و با استعداد نرود.

این در حالی است که لیورپولی‌ها در سال ۲۰۱۸ در قرارداد خرید کوتینیو توسط آبی اناری بندی قرار داده بودند، که اگر تا سال ۲۰۲۰ بارسا بازیکنی از قرمزها بخواهد بخرد، جدا از مبلغ فسخ، باید ۱۰۰ میلیون پوند هم اضافه پرداخت کند، اما حالا این بند به تاریخ انقضای خود رسیده است و بارسا مشکلی برای خرید بازیکن از مرسی سایدی ها ندارد.

کد خبر 416340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.