نصب مخزن‌های شست‌وشو در شاهین‌شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شاهین شهر از نصب ایستگاه‌های شست‌وشوی دست در معابر این شهر خبر داد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری شاهین‌شهر مجموعه اقداماتی را با هدف پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا انجام می‌دهد که نصب مخزن‌های آب و تأمین مواد شوینده در معابر از جمله آن‌ها است.

وی گفت: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا، شهرداری شاهین‌شهر طرح‌ زیباسازی محیط شهری را با نصب بیش از ۵۰ نوع المان و نشانه‌ نوروزی در ورودی‌ها، میادین و حاشیه خیابان‌های شهر اجرا کرد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه بیش از یکصد هزار انواع گل شب بو و بنفشه در میادین و بوستان‌های شهر کاشته شد، خاطرنشان می‌کند: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا اواخر فروردین‌ماه امسال نیروهای شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی روزانه به شهروندان در ایستگاه‌های غربالگری مستقر در سه ورودی شهر با نیروهای شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، پلس، آتش‌نشانی و بسیج و سپاه همکاری می‌کردند.

عرفان گفت: با مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، آرامستان بهشت معصومه(س) شاهین‌شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شهروندان نمی‌توانند به آن مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری با استفاده از مشارکت نیروهای بسیج محلات، روزانه عملیات ضد عفونی سطح شهر و اماکن عمومی را انجام‌ می‌دهند.

کد خبر 416324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.