۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کرونا به شکرستان رسید

تهیه‌کننده برنامه شکرستان از تولید ویژه برنامه‌های انیمیشنی با موضوع مبارزه با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمسعود صفوی گفت: همزمان با اعلام هشدارهای وزارت بهداشت درباره شیوع ویروس کرونا، مرکز پویانمایی صبا هم درصدد برآمد تا با تولید انیمیشن‌های آموزشی، نسبت به آگاه سازی جامعه در برابر این بیماری اقدام کند.

وی افزود: تجربه نشان داده پیام‌های اخلاقی و بهداشتی و آموزشی از طریق انیمیشن به سبب جذابیت‌های بصری آن خیلی بهتر، مؤثرتر و ماندگارتر است. لذا از کاراکترهای پویانمایی «شکرستان» که طرفداران بسیاری هم دارند در جهت تولید برنامه‌های آموزشی ضدکرونا استفاده کردیم.

صفوی ادامه داد: تعداد ۱۰ توصیه و پیام اصلی بیماری کرونا استحصال و توسط گروه فیلمنامه نویسی شکرستان به قصه‌های دو دقیقه‌ای تبدیل و سپس ساخت قسمت‌های انیمیشن آغاز شد.
این ۱۰ قسمت در مدت زمان دو هفته پایان سال ۹۸ به صورت فشرده و فعالیت شبانه روزی گروه شکرستان نوشته، طراحی، تولید و صداگذاری شد و برای پخش از طرف مرکز صبا برای شبکه‌های تلویزیونی ارسال می‌شود.

تهیه‌کننده شکرستان گفت: مبارزه با بیماری کرونا مخصوص یک صنف و شغل خاص نیست بلکه تمام افراد جامعه با توجه به توانایی و تخصص خویش باید در این مبارزه گام بردارند. فعالان بخش انیمیشن هم می‌توانند با تولید انیمیشن‌های خوب و جذاب بهترین پیام‌های آموزشی و پیشگیری را به افراد جامعه منتقل کنند.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 416314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.