مسابقه کتابخوانی شهرداری کاشمر با هدف مقابله با شیوع کرونا

شهردار کاشمر گفت: در راستای حفظ سلامت خانواده‌ها در برابر شیوع ویروس کرونا و تشویق شهروندان به در خانه ماندن، مسابقه کتابخوانی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، جعفر سلیمانی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت خانواده‌ها در برابر ویروس کرونا و تشویق شهروندان به در خانه ماندن، مسابقه کتابخوانی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر در حال برگزاری است، اظهار کرد: این مسابقه با شعار «در خانه می‌مانیم»، در پنج روز گذشته توانسته حدود سه هزار نفر از شهروندان و علاقه مندان را به خود جذب کند.

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی شهروندان با فرهنگ شهروندی برگزار و سوالات مسابقه نیز از کتاب «صد و چند نکته فرهنگ شهروندی» به شرکت کنندگان ارائه می‌شود، لذا شهروندان می‌توانند این کتاب را با مراجعه به لینک https://TeClass.ir/book/dl دریافت کنند.

شهردار کاشمر ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقه می‌توانند به صورت آنلاین هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تا روز ۱۵ فروردین ماه در این مسابقه شرکت کنند.

سلیمانی اظهار کرد: هر روز به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان که بیشترین پاسخ درست را داده باشند، ۵۰ هزار تومان هدیه نقدی پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه باید به لینک https://TeClass.ir/book مراجعه و با ثبت شماره همراه، پیامک کد ثبت نام را برای ورود دریافت کنند و به پنج سوال سه گزینه‌ای پاسخ دهند.

شهردار کاشمر گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا همه جامعه را درگیر کرده است، لذا بهترین و امن ترین مکان خانه است.

منبع: مهر

کد خبر 416312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه اکبری IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام من توی مسابقه شرکت کردم و جزء برندگان روز ششم بودم شماره کارت هم فرستادم ولی پولی به حسابم واریز نشده ممنون می شم پاسخگو باشید