فابرگاس: در آرسنال احساس پوچی می‌کردم

کاپیتان سابق آرسنال پس از مدت‌ها بالاخره درباره دلیل ترک این تیم و رفتن به بارسلونا را توضیح داد و از شرایط سخت او در سال های آخر حضورش در لندن گفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، سسک فابرگاس به تازگی در مصاحبه خود، دلیل ترک آرسنال و رفتن به بارسلونا را بیان کرده است. او در سال ۲۰۱۱ باشگاه لندنی را به مقصد بارسلون ترک کرد و راهی که ستاره هم دوره او یعنی هانری انتخاب کرده بود را در پیش گرفت.

فابرگاس گفت: در آرسنال چون کاپیتان تیم بودم فشار زیادی را احساس می‌کردم. باید تیم را به سمت پیروزی و کسب موفقیت رهبری می‌کردم. همه تلاش خودم را به کار می‌بردم و گاهی پس از شکست، با چشمان گریان به خانه بر می‌گشتم.

او درباره شرایط تیمش در آن برهه اظهار کرد: رنج زیادی تحمل می‌کردم. گاهی پس از شکست سرخورده می‌شدم و اوقاتی که در اتوبوس تیم می‌نشستم، می‌دیدم که بعضی از بازیکنان می‌خندند یا کارهایی که شب قبل از بازی انجام داده اند را برای هم تعریف می‌کنند. اما من آن روزها به خاطر شکست‌ها حتی شب‌ها نمی‌خوابیدم. این اتفاقات برای چند سال تکرار می‌شد و اگرچه در تیم بسیار خوبی بودم، اما آن فشارهای زیاد باعث شد احساس تنهایی به من دست دهد و برای همین تصمیم به ترک آرسنال گرفتم.

فابرگاس که البته نمی‌خواست صحبتش مغرورانه برداشت شود، ادامه داد: حس می‌کنم در تیم آن زمان فقط سمیر نسری و رابین فن پرسی در سطح و اندازه من بودند. هم از نظر ذهنی و هم از نظر تکنیکی.

کاپیتان سابق آرسنال در پایان خاطرنشان کرد: کمی احساس پوچی می‌کردم. از نظر ذهنی و بدنی خسته بودم. کاش باشگاه در آن زمان بازیکنانی را به خدمت می‌گرفت که می‌توانستند به ذهنیت تیم کمک کنند و حرفه ای عمل کنند. همه این عوامل باعث شد احساس کنم که نیاز به یک تجربه جدید دارم.

کد خبر 416304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.