تولید ماسک در امامزاده ستی فاطمه(س)

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از تولید ماسک در امامزاده ستی فاطمه(س) با حضور و همت افراد داوطلب این مجموعه و با مشارکت نهادهای مردمی خبر داد.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه با حضور بین ۲۰ تا ۴۰ نفر، تعداد ۵۰۰ عدد ماسک در امامزاده ستی فاطمه (س) تولید می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به فعال بودن هفت بیمارستان در سطح این منطقه، تصریح کرد: روزانه مکان‌های در معرض خطر این منطقه به ویژه محوطه پیرامونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سه مرتبه ضدعفونی می‌شود و ضدعفونی فضاهای عمومی شامل خیابان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌های اتوبوس، وسایل بازی واقع در پارک‌ها، دستگاه‌های حرکت درمانی و محوطه اطراف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

وی گفت: خیابان شمس آبادی با توجه به تردد بالای روزانه بیماران با استفاده از تانکرهای مخصوص مهپاشی شده است و اکیپ‌های ویژه عملیات گندزدایی را به صورت مهپاش املاح ضدعفونی انجام دادند.

شکرانی ادامه داد: در فضاهای اداری با توجه به مراجعه شهروندان، محوطه اماکن و صندلی‌ها و میزها روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می‌شود و ماسک و ژل ضدعفونی کننده در ابتدای محل‌های ورودی برای استفاده کارکنان و مراجعان تعبیه شده است.

کد خبر 416302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.