۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
نسیم بهاری در ریه‌های شهر اصفهان

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از پیرایش و زیباسازی این منطقه در استقبال از بهار ٩٩ و ایام نوروز خبر داد.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته در بخش زیباسازی شهری در منطقه ۹ شهرداری برای ایام نوروز شامل رنگ‌آمیزی ۶۳ هزار متر جدول و سه هزار و٥٠٠ متر نرده بوده است.

وی افزود: تعداد ٢١ فلاورباکس چوبی و دو فلاورباکس اسلیمی در سطح منطقه ۹ نصب شده و ٧٠ سایبان ایستگاه اتوبوس همچنین سه هزار مترمربع دیوارهای معابر و سطوح پیرایش شهری رنگ آمیزی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: رنگ‌آمیزی بیش از ٣٠ هزار متر طول از جداول حاشیه و نرده‌ای کنارگذر بزرگراه شهید خرازی و دو هزار و ٥٠٠ متر رفیوژ میانی بلوارها و خیابان‌های منتهی به این بزرگراه در قالب اجرای طرح پیرایش شهری از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رفیوژ میانی خیابان آتشگاه و اطراف منارجنبان و کوه آتشگاه به همت اداره خدمات شهری منطقه ٩ شهرداری اصفهان رنگ آمیزی شده است، گفت: در این منطقه با نصب استندها و پرده آویزهای شهری از شهروندان درخواست شده با رعایت بهداشت و نظافت از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و بهداشت شهری را رعایت کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: در این منطقه روزانه دو نوبت کلیه معابر ضدعفونی شده و در پارک‌ها و معابر علائم هشدار دهنده پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده است.

کد خبر 416298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.