جمع‌آوری بساط ۶ دستفروش در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع‌آوری بساط شش دستفروش در شهر خبر داد و گفت: شهروندان باید با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه بمانند و تنها برای انجام موارد ضروری خارج شوند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۵ اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر به صورت ۲۴ ساعته گشت‌زنی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اصفهان تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته (پنجم فروردین) تا ساعت هفت صبح امروز تعداد سه چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر جمع آوری شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: در صورتی که فرد یا مسافری اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به آنها داده می‌شود و مأموران در محل می‌مانند تا چادرها جمع شود.

وی تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز یک نفر متکدی و بساط شش دست‌فروش از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

محمدحسینی افزود: در این بازه زمانی دو مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز انجام شده، اما موردی در ارتباط با جمع‌آوری این افراد نداشتیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) چهار مورد انجام شده است، گفت: اقدام جهت تخلف مشاوران املاک موردی از مناطق گزارش نشده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری به عهده این اداره کل گذاشته شده است.

کد خبر 416271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.