استقرار پنج اکیپ ایست کنترل در ورودی‌های خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: با وجود اینکه پایش سلامت بیماری کرونا در ورودی‌های شهر از سمت گلپایگان و داران ادامه دارد، اما هنوز شاهد ورود خودروهای عبوری با پلاک متفاوت به خوانسار هستیم که بازهم از مردم می‌خواهیم از سفر به این شهرستان خودداری کرده و دید و بازدیدها را به پس از شکست کرونا موکول کنند.

منصور کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در روزهای اخیر مردم خوانسار با جدی گرفتن قرنطینه خانگی و رعایت موارد بهداشتی و همچنین همکاری بازاریان در تعطیلی مغازه‌ها در جلوگیری از شیوع ویروس گام برداشته و کمتر شاهد افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان هستیم.

وی افزود: در صورت تداوم این حرکت‌های مردمی و با عمل به توصیه‌ها و موارد بهداشتی، ویروس کرونا بدون برجا گذاشتن فوتی، شکست خواهد خورد.

فرماندار خوانسار با اشاره به استقرار پنج اکیپ ایست بازرسی و کنترل در ورودی و خروجی شهرستان، گفت: با وجود اینکه پایش سلامت بیماری کرونا در ورودی‌های شهر از سمت گلپایگان و داران ادامه دارد، اما هنوز شاهد ورود خودروهای عبوری با پلاک متفاوت به خوانسار هستیم که بازهم از مردم می‌خواهیم از سفر به این شهرستان خودداری کرده و دید و بازدیدها را به پس از شکست کرونا موکول کنند.

وی با بیان اینکه طرح پایش سلامت با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان خوانسار در اجرای دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی استان تمام سعی و تلاش خود را بکار می‌گیرد.

کمالی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران ویروس کرونا برعهده دولت است و مردم باید انتقادات و پیشنهادات خود را به فرمانداری اعلام کنند. مراجع قضائی، نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و همچنین شهرداری و سایر دستگاه‌ها با ضدعفونی مکان‌های عمومی در مدیریت این بحران ما را یاری کردند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 416270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.