ایجاد بستر سرمایه‌گذاری شهری، زمینه‌ساز جهش تولید

شهردار دامنه گفت: شهرداری‌ها با ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری شهری و رونق در کسب و کار می‌توانند زمینه جهش تولید را فراهم کنند.

حسین خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری دامنه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید برای ایجاد بسترهای مناسب جهت رفع مشکلات فعالان صنفی و تولیدی در حدود وظایف و اختیارات قانونی، بسته‌هایی تشویقی را تعریف می‌کند.

وی افزود: اختصاص معافیت ویژه از پرداخت عوارض پروانه ساختمانی برای احداث واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در محدوده و حریم شهر دامنه و ایجاد بازارچه‌های عرضه کالا جهت معرفی تولیدات محلی از برنامه‌های مدیریت شهری در راستای تحقق شعار سال است.

شهردار دامنه ادامه داد: شهرداری این شهر برای مشارکت در سرمایه‌گذاری تولیدی و اجرای طرح‌های مراکز گردشگری با هدف رونق کسب و کار و تولید آمادگی دارد و در این راستا برنامه‌هایی چون ایجاد محل مناسب برای احداث کارگاه‌های کسب و کار و آموزش شهروندان جهت اشتغال خانگی در دستور کار است و پیگیر ایجاد مجتمع‌های دامی در خارج از حریم شهر هستیم و برای ایجاد واحدهای تولیدی و شهرک گلخانه‌ای مساعدت می‌کنیم.

کد خبر 416262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.