پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی آستارا تعطیل شد

شهردار بندر آستارا از تعطیلی پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال در تعطیلات نوروز از پذیرش مسافران و گردشگران برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان معذوریم و تا اطلاع ثانوی از برپایی چادر و اتراق در پارک‌ها و فضای سبز شهری جلوگیری می‌شود.

وی گفت: مسئولان شهرستان و شهرداری آستارا برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اقدامات مؤثر و قابل توجهی کرده‌اند و به ثمر نشستن این تلاش‌ها به همکاری بیشتر شهروندان نیاز دارد.

شهردار آستارا افزود: شهرداری آستارا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در یک‌ماه گذشته، به صورت مداوم معابر، اماکن عمومی و حمل و نقل شهری را ضدعفونی کرده است و این اقدامات تا اعلام وزارت بهداشت در خصوص پایان شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

معیتی یادآور شد: شهرداری آستارا به منظور آگاهسازی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در شهر نصب کرده است.

وی ادامه داد: این روزها نیروهای خدمات شهری شهرداری در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در خط مقدم هستند و در این مدت با همه توان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بودهاند.

شهردار آستارا افزود: در شهرداری آستارا، حفظ سلامت نیروها اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین منظور علاوه بر توصیه‌های آموزشی، تعداد سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، دستکش صنعتی و مواد ضدعفونی کننده خریداری و در اختیار پاکبانان و نیروهای فضای سبز شهری قرار گرفته است.

معیتی تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری و از ترددهای غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 416260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.