ثبت نام اهدای خون در اصفهان اینترنتی شد

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: امکان نوبت دهی اینترنتی با هدف مدیریت بهینه حضور داوطلبان در مراکز اهدای خون فراهم شده است.

مجید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایجاد سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون در راستای طرح تحول نظام سلامت و همسو با گسترش دولت الکترونیک است و موجب افزایش رضایتمندی اهداکنندگان خون شده و زمینه دریافت فرآورده‌های خونی را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: از این پس اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان انتقال خون با آدرس اینترنتی nobatdehi.ibto.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اینترنتی جهت اهدای خون اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به کارآیی سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون برای افرادی که با هر نیت اقدام به نذر خون کرده اند، افزود: این فرصت فراهم شده است تا شهروندان در تمامی ایام سال و در فرصت‌های مناسب و به دور از شلوغی مراکز در مناسبت‌های مذهبی از طریق ثبت نام در این سامانه و اخذ نوبت با آرامش بیشتر خون خود را به هم نوعان اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترغیب اهداکنندگان خون و فرآورده‌های خونی به اقدام از این طریق، افرادی که با گرفتن نوبت اینترنتی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند، بدون نوبت و معطلی پذیرش می‌شوند.‌

کد خبر 416240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    خیییلی خوبه اینطوری
  • مریم قانعی مزرعه شوری IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    1 0
    خیلی عالی