مارتینز گزینه اول بارسلونا در تابستان

لئوتارو مارتینز مهاجم تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا تبدیل به گزینه اول بارسلونا در نقل و انتقالات تابستان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که کاتالان‌ها پیگیر بازی لئوتارو مهاجم اینتر هستند. با بازی‌های خوب او در کوپا آمریکا و جام جهانی کنار لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین، خبرهایی از علاقه آبی اناری‌ها به این ستاره جوان به گوش رسید. خبرهایی که به نظر واقعیت دارند.

در همین حال "نیکولو اسچیرا" خبرنگار ایتالیایی در توئیتر نوشته است "بارسلونا قصد جذب لوتارو مارتینز در تابستان را دارد. ال تورو (لقب لئوتارو) گزینه اول بارتومئو است. اینتر پیشنهاد اولیه بارسا شامل ۷۰ میلیون+سمدو و ویدال را رد کرده است و فقط برای او پرداخت بند فسخ ۱۱۱ میلیونی اش را می‌خواهد. بلوگرانا پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو را برای لوتارو کنار گذاشته است. "

این درحالی است که باشگاه ایتالیایی اعلام کرده بود قصد فروش ستاره خود را ندارد. حالا خبر رسیده اینتر اوبامیانگ را به عنوان جانشین مارتینز در نظر دارد و از طرفی رئال مادرید هم به جنگ کاتالان‌ها برای جذب لئوتارو وارد شده است.

اما با این وجود به نظر می‌رسد این بازیکن آرژانتینی، بارسا را بخاطر هم بازی بودن با لیونل مسی انتخاب کند، که این شانس و امتیاز آبی اناری‌ها را برای پیروزی در این جنگ نقل و انتقالاتی بالا می‌برد.

کد خبر 416239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.