اقدام جالب دورتموندی‌ها برای کمک به باشگاه خود

در روزهایی که بیماری کرونا مسابقات فوتبال را به تعطیلی کشانده، چند باشگاه برای جلوگیری از ضررهای بیشتر، بازیکنان بخشی از حقوق خود را دریافت نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشستی که بین سران باشگاه دورتموند و بازیکنان صورت گرفت، تصمیم گرفته شد که در این مدت که بازی صورت نمی‌گیرد برای کمک به باشگاه از مبلغی از حقوق خود صرف نظر کنند.

یک مدل این است که در مدت بدون انجام بازی ۲۰ درصد از حقوقی که می‌گیرند کم می‌شود و اگر بازی‌ها شروع شود و بدون تماشاگر باشد، از ۱۰ درصد حقوق خود صرف نظر می‌کنند. بنابراین در هر ماه که بازی انجام نشود، باشگاه بروسیا دورتموند ۲،۳ میلیون یورو صرفه جویی می‌کند.

بازیکنان باشگاه بروسیا دورتموند نیز آمادگی خود را برای صرف نظر از قسمتی از حقوق خود نشان دادند تا به کارمندان باشگاه بتوانند کمک کنند.

البته در کنار بازیکنان، مدیران باشگاه مثل واتسکه، کرامر و سباستیان کِل تصمیم به کم کردن حقوق خود برای کمک به باشگاه در این بحران ویروس کرونا گرفتند، در بین آن‌ها اسم اکنون فاوره سرمربی تیم هم وجود دارد و او نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.

باشگاه بروسیا دورتموند در ماه ۱۳ میلیون یورو حقوق به بازیکنان پرداخت می‌کند که با انجام این عمل ۲،۳ میلیون یورو می‌تواند در ماه صرفه جویی کند.

یکی دیگر از این باشگاه‌ها، بارسلونا است که تصمیم گرفته حقوق اعضای خود را بخاطر ضرر ناشی از کرونا، کم کند.
این موضوع مورد موافقت کاپیتان‌های تیم قرار گرفته و احتمالاً ۲۰ درصد مبلغ قرارداد بارسایی ها هم کم خواهد شد.

کد خبر 416215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.