دستور تعطیلی اغذیه فروشی‌های حاشیه رودخانه داده نشده است

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: هنوز دستورالعملی در ارتباط با تعطیلی اغذیه فروشی‌های حاشیه رودخانه به مرکز بهداشت داده نشده است، اما به آن‌ها توصیه شده است که پذیرایی نداشته باشند.

سید مهدی میرجهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هنوز دستورالعملی در ارتباط با تعطیلی اغذیه فروشی‌های حاشیه رودخانه به مرکز بهداشت داده نشده است و اگر ابلاغ شود، حتماً در اسرع وقت اجرا می‌شود چنانچه درباره تعطیلی مشاغل غیرضروری دستور اجرا شده و تمام صنوف غیرضروری در اصفهان تعطیل هستند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با اشاره به اینکه به تمام اغذیه فروشی‌ها تاکید شده است تا پذیرایی نداشته باشند و فقط فروش بیرون بر داشته باشند گفت: توصیه وزارت بهداشت به مردم این است که "از خانه بیرون نرویم، مگر به ضرورت" پس لازم است ابتدا به رعایت این موضوع توجه شود و فعلاً از مصرف غذای بیرون خودداری شود.

وی با توضیح اینکه برخی از اغذیه فروشی‌ها که تعطیل هستند، خودجوش برای رعایت نکات بهداشتی و کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده‌اند، تصریح کرد: اغذیه فروشی‌های حاشیه رودخانه باز هستند، اما چون اجازه پذیرایی ندارند تقریباً نیمه تعطیل هستند.‌

کد خبر 416209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.