مشاوره ۲۴ ساعته رایگان تلفنی پیرامون کرونا

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از ایجاد مرکز مشاوره اجتماعی ۲۴ ساعته رایگان تلفنی برای ارائه راهکار کنترل اضطراب و نگرانی به شهروندان در موضوع کرونا خبر داد.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مشاوران اجتماعی این مرکز در دو شیفت (از ساعت هشت صبح تا هشت شب) و شیفت دوم (از ساعت هشت شب تا هشت۸ صبح) آماده ارائه مشاوره به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد کل پیام‌های ثبت شده از ابتدای نوروز تا روز چهارم فروردین ماه ۹۹ تعداد سه هزار و ۵۱۳ مورد بوده است، افزود: از این تعداد یک هزار و ۸۶۱ مورد مربوط به اطلاع رسانی و مشاوره شامل ۷۳ مورد اطلاع رسانی موارد بهداشتی، ۵۶۶ مورد شماره تلفن مراکز بهداشتی بوده است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد ۱۴۶ مورد از پیام‌های شهروندان شامل اطلاع رسانی در ارتباط با دلیل بسته بودن اماکن تفریحی و تاریخی، هتل‌ها و مهمانسراها، تعطیلی مترو و اطلاع رسانی در مورد کاهش تعداد اتوبوس‌ها بوده که توسط کارشناسان این اداره پاسخگویی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۶۷ مورد از درخواست‌های شهروندان در ارتباط با درخواست ضدعفونی کردن معابر و کوچه‌ها بوده است.

سحاریان ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت مستقیم مشاوره با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند یا به سایت www.esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 416208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    خیلی بد بود هر وقت که زنگ میزدم خییلی شلو غ بو و دو ساعت شارژم را هدر دادم اما کسی به سوالاتم پاسخ نداد اگر تعداد روانشناس هارا بیشتر میکردید خوب بود و خیلی خوب میشد یک ساعتی تنظیم میکردید که بیشتر از اون ساعت حرف نزنند خیلی خوب میشد لطفا رسیدگی کنید