عیدی: تلاش ما ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان در خانه است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تلاش ما برای این است که مردم را ترغیب کنیم در منزل بمانند و برای تحقق آن تمام حوزه‌های شهرداری به سمت و سوی راهکارهای فضای مجازی رفته تا برنامه‌های مختلف خلاقانه برای استفاده شهروندان عرضه شود.

محمد عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیت‌های گوناگون در حوزه فرهنگی اجتماعی ورزشی در مجموعه شهرداری اصفهان در دست انجام است و تلاش ما برای این است که مردم را ترغیب کنیم در منزل بمانند و برای تحقق آن تمام حوزه‌های شهرداری به سمت و سوی راهکارهای فضای مجازی رفته تا برنامه‌های مختلف خلاقانه برای استفاده شهروندان عرضه شود.

وی افزود: یکی از آن‌ها مسابقه عکاسی در خانه است که همشهریان می‌توانند عکس‌های خانوادگی ثبت لحظاتشان را در کنار خانواده با توجه به شرایط کنونی برای ما ارسال کنند و در این جشنواره که جوایز مختلف و متعددی دارد شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شماره ۱۳۷ سامانه ارتباطی شهرداری است، تصریح کرد: طرحی دیگر نیز آماده شد که انجمن مددکاری اجتماعی ایران با همراهی و پشتیبانی کمیسیون اجتماعی شورا اسلامی شهر و سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری، فضایی را در جهت مشاوره مددکاری برای شهروندان ایجاد شده و ۲۴ خط تلفن مشاوره شبانه‌روزی مهیا شده که کارشناسان و روانشناسان خبره مددکاری اجتماعی پاسخگوی سوالات شهروندان عزیز در خصوص راهکار مدیریت تنش‌ها و اضطراب و نگرانی که از این بیماری در سطح جامعه و خانواده دارند هستند.

عیدی ادامه داد: با رویکرد در خانه ماندن فضای مجازی گردشگری برای شهروندان آماده شد که نزدیک به ۴۰ لینک از اماکن و تفرج‌گاه‌های مختلف است تا همه آن‌ها را به صورت مجازی دیدن کنند و هم اطلاعات حوزه گردشگری آن مکان در اختیار همگان قرار گیرد.

کد خبر 416204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.