کشف ۱۳ هزار عدد ماسک از یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی یک کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در حومه شهر اراک خبر داد و گفت: در این عملیات تعداد ۱۳ هزار عدد ماسک کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با سودجویان و مخلان عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی، مأموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی نامحسوس از خروج خارج از عرضه تعدادی ماسک توسط یک دستگاه خودروی سواری از مرکز استان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی مأموران انتظامی این خودرو در حین خروج از شهرستان اراک شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک هزار عدد ماسک کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این ماسک‌ها در یک کارگاه بدون مجوز و هیچ گونه نظارت بهداشتی لازم در حومه شهر اراک تولید می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، این کارگاه نیز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و دعوت از کارشناس صنعت، معدن و تجارت استان مورد بازدید قرار گرفت و تعداد ۱۲ هزار عدد ماسک کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و دو فرد دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۰ می‌توانند هر گونه گزارش و اطلاع در خصوص فعالیت‌های مخلان عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آحاد مردم را برای بررسی به پلیس گزارش کنند.‌

کد خبر 416189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.