جوی پایدار در اصفهان حاکم است/ افزایش ۵ درجه ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج امواج بارشی از شرق استان، گفت: جوی پایدار از امروز تا پایان هفته در اصفهان حاکم می شود اما تداوم بارش های رگباری در غرب، جنوب و شمال شرقی استان دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج امواج بارش زا از شرق استان، اظهار کرد: جوی نسبتاً پایدار از امروز تا پایان هفته در استان اصفهان حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پدیده غالب بسیاری از مناطق استان در دو روز آینده خواهد بود؛ همچنین در مناطق غربی، جنوبی و شمال شرق استان اصفهان در ساعات بعد از ظهر بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتی گراد گرم‌تر می‌شود، افزود: چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین بارندگی از چوپانان با میانگین ۶.۷ میلی متر، خوروبیابانک با میانگین ۴.۵ میلی متر، اردستان با میانگین سه میلی متر، ورزنه با میانگین ۱.۶ میلی متر و کاشان با میانگین یک میلی متر گزارش شده است.

هنرمند با بیان اینکه بارش‌های روز گذشته در کلان شهر اصفهان ۱.۱ میلی متر بوده است، گفت: در سایر مناطق استان نیز بارش‌های کمتر از یک میلی تر ثبت شده است.

کد خبر 416184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.