دستور دادستان نجف‌آباد برای تعطیلی مراکز غیرضروری

دادستان نجف‌آباد امروز _سه‌شنبه پنجم فروردین ماه_ با صدور حکمی، بر لزوم تعطیلی فروشگاه‌ها و مراکز صنفی غیرضروری شهرستان نجف‌آباد تا ۱۵ فروردین ماه امسال تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، دادستان نجف آباد با صدور حکمی خواستار تعطیلی اصناف نجف آباد شد.

علی زارع در حکم خود خطاب به فرماندهی نیروی انتظامی، ریاست اتاق اصناف و ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آورده: پیرو نامه شماره ۹۹/۱ مورخه ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ و دستورالعمل‌های ابلاغی ستادهای ملی و استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و در راستای حفظ و حقوق عامه مردم و تأمین سلامت شهروندان و توجه به این نکته که تنها راه جلوگیری از شیوع این بیماری قطع زنجیره انتقال و کاهش ترددها و حضور غیر ضروری شهروندان می‌باشد؛ به قید فوریت به کلیه واحدهای صنفی و بازار شهرستان نجف آباد اعلام گردد تا نسبت به تعطیلی واحدهای تجاری از ساعت ده صبح روز سه شنبه پنجم فروردین سال جاری تا پایان روز پانزدهم ماه سال جاری اقدام نمایند.

زارع در ادامه این حکم قضائی نوشته: لازم به ذکر است مراتب اجرای دستور فوق توسط تیم بازرسی متشکل از دادستان و ریاست اتاق اصناف و ریاست اداره صمت و ریاست پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان یا نمایندگان ایشان خواهد بود. در صورت تخلف و ادامه فعالیت تجاری نسبت به پلمپ واحدهای تجاری موصوف تا اطلاع ثانوی اقدام و متخلفان نیز به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی به مرجع قضائی معرفی گردند.

در بخش پایان این دستور نیز آمده: لازم به ذکر است فعالیت کلیه واحدهای مرتبط با تأمین مایحتاج عمومی مردم نظیر مرغ و ماهی و گوشت فروشان، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه و تره بار فروشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت شبکه بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی شهرستان بلامانع است. مقتضی است نتایج اقدامات بعمل آمده را روزانه به اینجانب گزارش نمائید.

در آخرین آمار رسمی اعلام شده، نجف‌آباد با پنجاه و هشت مبتلا به کرونا، یکی از نقاط مهم استان از این لحاظ بوده است.

کد خبر 416182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.